Sagsbehandling og rådgivning
baseret på kompetencer og viden i særklasse.

Lad os hjælpe jer med sagsbehandlingen allerede i dag

,,

Forestil jer, at I blot skulle koncentrere jer om at jagte salg og skabe den gode kundekontakt.

Få frihed til at gøre det I brænder for

db boligsupport tilbyder sagsbehandling, som var vi ”en del af kontoret”.

Vi er jeres outsourcing partner, jeres forlængede arm, gennem hvert et step af den sagsbehandling, i har behov for. Både til akutte sager, der kræver hurtig service, og som en fast løsning, der tager presset af jeres administrative opgaver, og giver jer mere overskud til de opgaver, I brænder for.

Vores udgangspunkt er, at vi skal være jeres samarbejdspartner med et fællesmål om hurtig behandlingstid, professionel sparring og høj, faglig kvalitet.

Hjælp tilpasset jeres behov

Hos db boligsupport yder vi hurtig sagsbehandling, når uforudsete udfordringer presser på. Vi kender branchen og vores kunder særdeles godt, og vi hører dagligt om problemer med personalemangel, ferie, barsel, sygdom og andre akutte kæppe i hjulet på ellers velfungerende mæglerforretninger.

Vi står klar til at overtage sagsbehandlingen – uanset om det er i en kort periode eller for evigt. Til gengæld får I frihed til jagte salg og skabe den gode kundekontakt, mens vores korte behandlingstid følger sagerne hurtigt til dørs. Det kalder vi et stærkt partnerskab, hvor vi gør hinanden bedre.  

Det får I hos db boligsupport:

  • Et trygt og tillidsfuldt samarbejde – alene til danbolig kæden
  • Stabilitet når jeres medarbejderflow udfordrer
  • Frihed til at fokusere på jeres kunder og det I er dygtige til
  • Specialistarbejde og sparring gennem alle sagsbehandlingens processer
  • Høj faglighed og mange års erfaring

Det er helt op til jer, hvor mange ydelser I har behov for. Vi lever i omskiftelige tider, mæglere måske mere end nogensinde, og vi ønsker at tilbyde den bedste, mest fleksible løsning, der passer til et marked i konstant forandring.

Hvad enten I ønsker den fulde pakke og at outsource den tunge sagsbehandling for at få frigivet mere tid til at pleje jeres forretning, I brænder for at vækste, eller blot ønsker en nemmere hverdag, kan vi tilbyde jer et helt team af erfarne sagskoordinatorer, der tager hånd om de tidskrævende processer. I vil altid få tilknyttet én fast, personlig sagskoordinator til jeres butik, mens resten af vores kontor fungerer som effektiv back-up.

Vi sætter en ære i, at der altid er øjne på jeres sager.

,,
db boligsupport har altid været ekstrem hurtige til at lave købsaftaler for os – også på de skæve tidspunkter af døgnet, hvis det var en haster. Vi har altid følt os i trygge hænder hos boligkompetence og kan på det varmeste anbefale dem.

Casper Nielsen
Indehaver danbolig Helsingør
,,
Vi er meget glade for db boligsupport og de medarbejdere, der arbejder der. Vi har fået tilknyttet Signe som ”vores egen” sagsbehandler og har hun fri eller ferie, så er der altid andre på kontoret til at hjælpe. Vi har ikke et øjeblik fortrudt, at vi valgte at outsource vores eftersagsbehandling og vi kan varmt anbefale db boligsupport til andre

Anders Larsen
Indehaver danbolig Hørsholm
,,
Vores samarbejde med db boligsupport har været yderst givende og vi har oplevet en fantastisk fleksibilitet fra deres side. De forstår at imødekomme vores behov som travle ejendomsmæglere og det er tydeligt at de har deres prioriteter i orden

Nicolai La Cour
Indehaver danbolig Frederiksberg
,,
Vi har sendt alt til db boligsupport og har kunne koncentrere os om hvad vi er gode til som mæglere. Alt i alt er det en rigtig god oplevelse og specielt er det fantastisk at man kan få udarbejdet købsaftaler på skæve tidspunkter. En varm anbefaling herfra

Kristian Eriksen
Indehaver danbolig Gilleleje
Previous
Next